savannah

Savannah Nestani

Kund- och personalansvarig

Savannah Nestani

Arbetsområde

Jag arbetar som kund- och personalansvarig på IGS Assistans, vilket innebär att jag har ansvar för våra kunder och assistenter. Mina ansvarsområden är att hålla i personalmöten, kundmöten, handledningar, medarbetarsamtal, lönesamtal, schemaläggning för assistenter, rekrytering av ny personal och bemanning.

Bakgrund

Jag är utbildad undersköterska, familjehemskonsult, socialpedagog och humanistisk behandlingspedagog. Min största passion är att kunna hjälpa och vägleda andra individer och jag har därför inriktat mig inom socialt arbete. Jag har tidigare erfarenheter av att arbeta inom vården, äldreomsorgen och olika HVB-hem med människor i olika målgrupper som har särskilt stöd och behov. Jag kommer närmast från HVB-branschen där jag var boendeansvarig.

Varför just IGS?

IGS erbjuder ett professionellt arbete utifrån erfarenheter, kunskaper, lagstiftning och dess värdegrund. För mig är det viktigt att bemöta människor med respekt samt med genuin värme, detta är exakt vad IGS genomsyrar. Företaget värnar om alla parter och jag är glad över att få vara en del av IGS.

Är du i behov av personlig assistans?

Fyll i ditt namn och telefonnummer nedan så hör vi av oss.



jobbahososs

Jobba hos oss?

Arbete som den personliga assistenten utför har avgörande betydelse för kundens livskvalitet och värderas därmed högt i vårt företag.

Fyll i en intresseanmälan